Изтекоха подробности за Xenoblade, Mana, новата RPG „Trinity Trigger“ на древните покемони

Изображение: FuRyu

Актуализация [Mon 23rd May, 2022 15:30] Опа! Biccamera, търговец на дребно на електроника в Япония, случайно разкри PROJECT-TRITRI по-рано от очакваното. Първоначално играта трябваше да бъде представена от FuRyu на 26 май, но при грешка японският търговец потвърди името, датата на пускане и куп екранни снимки.

„Проект“ беше премахнат от името и вече знаем, че играта ще бъде извикана Trinity Trigger. Играта ще стартира на PS5, PS4 и (най-важното) Switch на 15 септември в Япония. Кога ще го получим на запад, все още нямаме представа, но да се надяваме, че няма да мине много време след това!

Gematsu събра пълно резюме на играта от страниците на магазина, точно преди свалянето на обявите (благодаря, Gematsu!). Ето всичко, което знаем за Trinity Trigger досега:

На
Традиционно RPG изживяване от 90-те за съвременната епоха.
Чисто ново заглавие от разработчици, които преди са работили върху традиционните фентъзи ролеви игри.
Историята на млад мъж, застигнат от съдбата, който ще спаси света. Вълнението от изследване на полета и откриване на съкровища. И базиран на действие геймплей, в който очертавате своя собствен път към победата.
Това е проста фантастична ролева игра, както никога досега – за тези, които някога са били деца, а сега са пораснали, и за днешните деца – може да се играе самостоятелно или с други.

Разказ
Легендата гласи…
Преди много време “боговете на реда” и “боговете на хаоса” се бориха за контрол над света.
Големи оръжия паднаха на земята и светът започна да се руши.
Всеки Бог избирал прокси – “Войн на боговете” – и било решено победителят да бъде определен от битки между воини.
И така мина времето…
Циан, млад мъж, който живее спокоен живот в малко селце, научава един ден, че е „Войн на хаоса“, избран от боговете. Поразен от жестока съдба, той тръгва на пътешествие, за да се бори със съдбата с Ерис и Ксантис, които се присъединяват към него като водени към него.
Заедно тримата могат да променят съдбата си… Така че ние вярваме в това…

Основни характеристики
Класически изометричен екшън за съвременната епоха – Класически изометричен екшън с усещане от 90-те, излъскани за съвременната епоха.

Усетете вълнението, издигането и напрежението чрез три концепции за откриване
Открит в битка – Бийте се в битки, базирани на действие, като превключвате между общо осем вида оръжия, използвайки системата “Ring Change”. Победата се определя не само чрез намиране на отвора и обстоятелствата на противника, но и чрез използване на оръжията, срещу които той е най-слаб. Насладете се на собствен стил на битка, като създавате свои собствени комбинации, надстройки на оръжия и ефекти.
Откритие в полето – С над 60 карти на района – включително буйни гори, гори със светещи гъби, снежни планини, пустини, лед и огън – с много сандъци със съкровища, плевели за изрязване, крехки скали и пътеки, които не са очевидни на пръв поглед, изследването на подземията предлага усещане за безкрайно откритие. Тонове разнообразни механики ще ви гарантират, че няма да минавате през всяка карта по линеен път.
Откритие в градовете – Има много открития, които можете да направите чрез хората, които срещате в градовете. Можете дори да откриете съкровища, като говорите с тях. За да откриете истината на този свят, е важно да чуете историите на неговите потиснати хора.

Наред със страхотни произведения на изкуството, които вече видяхме по-долу, имаме и наистина добър поглед към играта по-долу. Изглежда и звучи така, сякаш ще бъде фокусирана върху приключения екшън RPG отгоре надолу. Има дори нещо подобно на колелото с предмети от Secret of Mana!

Ще видим дали FuRyu ни даде още сочни подробности преди или по време на официалното представяне на играта на 26 май.


оригинална статия [Fri 20th May, 2022 11:15 BST] Японският издател FuRyu – известен с това, че ни представи ролеви игри The Alliance Alive, The Caligula Effect и Monark – стартира обратно отброяване до изцяло нова екшън RPG, ПРОЕКТ-ТРИТРИ. Очевидно това няма да е последното заглавие…освен ако FuRyu не се насочи към проектите Octopath Traveller и Triangle Strategy Project.

Играта в момента се разработва от Three Rings, които са работили по звуковия Story of Seasons: Pioneers of Olive Town. Няма да знаем много повече за играта до 26 май, но знаем, че тя идва за Switch (и PlayStation 4 и 5) и е насочена към датата на излизане Q2 2022, която е *проверете календара* много скоро! Седмицата на чакане може да бъде малко изнервяща за феновете на JRPG, но имаме няколко тийзъра, които да ни развълнуват още повече. Цялата информация, която сме включили по-долу, е преведена от Gematsu — така че благодаря, Gematsu!

И така, нека започнем с първата информация, която сама по себе си е адски примамлива. Има впечатляващ списък от RPG ветерани, работещи по този предстоящ проект, с имена от мана серия, Покемони Ксенолам!

Ацуко Нишида, Томохиро Китакадзе и Мегуми Мизутани – всички художници от серията Pokemon – също се потвърждават, че работят по някакъв вид дизайни на същества за играта, такива, които се трансформират в оръжия, за да помогнат на човека, който ги е извикал.

Другият самороден самороден елемент (въпреки че да го наречем самороден самороден елемент, не го прави справедливо) е поверителен документ за предложение за игра. Можете да прочетете всичко тук, ако разбирате японски, но ние пропуснахме няколко от по-важните подробности, които смятаме, че може да искате да знаете!

Започвайки с концепцията, разработчиците искаха играчите да уловят усещането за „вълнение, издигане и напрежение“ и да оживеят „ерата на класическите ролеви игри от 90-те за съвременната епоха“, които можете да играете „само или с всеки“. Ще можете да играете играта с до трима души (има вашата справка за сортиране за вас), така че може би има трима членове на групата? Просто сме развълнувани да имаме още една мултиплейър RPG.

Историята е следващата в списъка, което звучи като RPG история, това е сигурно! Но вижте изкуството – тези първи проблясъци на играта са абсолютно прекрасни.

TRITRI WORLD DESIGN PROJECT
Изображение: FuRyu

Преди много време “боговете на реда” и “боговете на хаоса” се бориха за контрол над света.

Големи оръжия паднаха на земята и светът започна да се руши.

Всеки Бог избирал прокси – “Войн на боговете” – и било решено победителят да бъде определен от битки между воини.

И така мина времето…

Циан, млад мъж, който живее спокоен живот в малко селце, научава, че е „Войн на хаоса“, избран от боговете, и тръгва на пътешествие, за да се бори срещу жестоката си съдба.

За нашите пари ролевите игри, наречени Cyan, често имат доста трудни моменти – гледайки вашия Final Fantasy VI – така че бихме искали да предупредим воина. Но ще предприемем всяка промяна, за да ударим Бог в лицето.

Сега нека видим някои концептуални илюстрации на героите, които са абсолютно в стила на Райта Казама. Малко от Xenoblade с броня в стил Octopath? Бяха вътре.

ПРОЕКТ TRITRI ДИЗАЙН НА ХАРАКТЕРИ
Изображение: FuRyu

Красиво концептуално изкуство, страхотен списък с актьори и интригуваща предпоставка? Очакваме с нетърпение да чуем повече за PROJECT-TRITRI следващата седмица. Не забравяйте, че обратното броене свършва 26 май в 3 сутринта PDT / 6 сутринта EDT / 11 сутринта BST / 12 часа CET. Можете да го проверите тук или да проследите играта официален акаунт в Twitter за актуализации.

Вълнуваш ли се за това следващо RPG? Уведомете ни в коментарите.

.

Add Comment