Новата стрелба, системата за отряд и оператор на Rainbow Six Siege са идеални за новодошлите

Rainbow Six Siege Година 7, Сезон 2: Vector Glare има какво да развълнува съществуващите фенове, но мисля, че ще бъде още по-вълнуващо за играчи, които не са играли Siege от известно време или все още не са я пробвали. Играта изобщо . Понастоящем е страхотно време да се върнете и в играта – Siege’s Year 7 е категорична промяна в наративите за тактическия стрелец за мултиплейър, странно пренасочен към факта, че неговите оператори са предназначени да бъдат специализирани войници, а не професионални спортисти.

Y7S2 най-накрая добавя гамата от огнени фенове, които са искали, давайки на играчите възможността да тестват как различните приставки влияят на отката, точността и звука на всяко оръжие. Можете дори да превключвате между традиционна мишена, която следва модела на куршума на огнестрелно оръжие, и тренировъчен манекен, който тества ефективността на оръжието, като се опитва да удари определени точки от тялото на противниковия оператор. .

Sens е най-новият оператор, който идва в Siege, присъединявайки се към играта в началото на Vector Glare.

За някой като мен – играч на Siege, който понякога преминава месеци между сесиите и се бори да бъде в крак с всяка корекция, направена в играта – Fire Range е находка. Siege сега използва над 100 различни оръжия, така че може да е трудно да се разбере как едно в сравнение с всички останали. Стрелбището също е чудесен начин да направя няколко тренировъчни удара преди мач, за да се уверя, че уменията ми винаги са остри.

„Това също е начин за нас да покажем съдържание, което вече е в играта. [for existing players]“, каза ми Матио Лакомб, дизайнер на играта Siege. „Имаме толкова много оръжия. Как да ги разграничим един от друг? Стрелбището е чудесен начин да направите това, защото понякога играете един трик, а след това изпълнявате друг трик и си казвате: „О, да, отката на този, усещам го, но не го правя мисля така. Ако ги сравните в рамките на същите 30 секунди, обаче, ще имате по-добро разбиране. Като: „О, да. Този удря много. Този не прави.”

Новият сезон също разделя списъка на операторите на отделни отбори. На първо място, тази нова функция отразява подновения акцент на Siege върху разказването на истории, показвайки съюзите, които се формират между операторите и информирайки новите или завръщащите се играчи защо не всички герои, които могат да се играят, се разбират.

„За нас това е начин да започнем да даваме на нашия стар състав от герои повече шанс да се върнем по смислен начин“, ми каза креативният директор на Siege Александър Карпазис. „Имаме над 60 героя в играта. И така да се опитвате да разказвате истории само с 60 произволни герои, които се носят наоколо, всъщност е много трудно. Така че разделянето им на отбори, където те са като къщи на Хари Потър, ви дава представа за кои са те веднага.”

Откакто Rainbow започна да използва оператори от Nighthaven, нещата се нагорещиха.
Откакто Rainbow започна да използва оператори от Nighthaven, нещата се нагорещиха.

Има само два отряда, с които да започнете: Nighthaven и Wolfguard. Nighthaven се управлява от Кали и включва оператори, собственост на частната му военна компания или използващи изключително модерни високотехнологични джаджи. Wolfguard, от друга страна, се ръководи от Doc и включва оператори с търсене и спасяване или медицинско обучение, или имат приспособления за лечение или помощ на други оператори.

„Планираме да пуснем и обявим още повече отбори през цялата година“, каза Карпазис. „Това просто ни дава малко наративно средство, за да разкажем история, която дава малко смисъл на всеки герой в нашата игра, който може да се възползва от това.“

Новите отбори имат и геймплей издънки. “[The squads] са предимно за разказ, но се уверихме, че когато създавахме екипите, в тях има жизнеспособни екипи, от които можете да избирате“, каза Лакомб. „И като вървим напред, ще прокараме това по-нататък, че отборите, които предлагаме, трябва да имат смисъл. Ако искам да играя с четирима приятели и ние играем в отбор, можем да изберем всички оператори от един и същи отбор и нашият отбор ще бъде жизнеспособен.”

Мисля, че е а страхотно система. Поне на хартия така или иначе – истинският тест за това дали тези отбори действително представят начин за управление на балансирани отбори ще бъде, когато Y7S2 стартира и играчите могат да го подложат на тест. Но като погледнем бързо списъците на Nighthaven и Wolfguard, те изглеждат като добри планове за идеална отборна база.

Новият оператор на Y7S2, Sens, е член на един от тези екипи, така че новодошлите веднага ще знаят кои оператори са добър избор за партньорство с новото лице. Първият небинарен герой на Siege, който може да се играе, Sens се присъединява към Wolfguard в началото на сезона като нападател, използвайки невероятно дрогата си джаджа като средство за блокиране на вражеските линии на видимост или разсейване на екип, което ги прави отлични в спасяването на врагове. идване на помощ на притиснати съотборници или засада на вкоренен отряд.

Притурката на Senses е сладка малка топка от високотехнологично магьосничество, която те могат да търкалят по пода, за да създадат стена от (невероятно досадно) ярка синкаво зелена светлина. И тъй като може да рикошетира от повърхности, опитен играч на билярд (или всеки, който е полуприличен в геометрията) може да блокира множество линии на видимост в цяла стая само с едно внимателно поставено ролка. Трябва да се отбележи, че това покритие е чисто сензорно – играчите (включително Sens и техните съюзници) не могат да виждат през него, но всеки може да стреля или да премине през него, без проблем. Единствените изключения от това правило са Glaz и Warden, които и двамата могат да виждат през стената, използвайки съответните си джаджи.

“[Sens] определено не е противопоставяне на специфичен стил на игра, но може да помогне за активиране на нещо, което сме виждали в миналото, което е наистина стратегическо в полезрението ви”, каза Карпазис. “Независимо дали хвърляте дим или нещо подобно и след това имате Glaz в екипа си и Glaz може да работи с него, докато екипът около вас работи на друг фронт. Това утихна и Sens вдъхва малко повече свеж въздух в този вид стратегия, при която сега определено можете да вземете Glaz със себе си, да тичате из полето със Sens и след това да започнете да правите някои интересни игри около това. И също така дава по-голяма стойност на защитниците като Warden, където той всъщност може да види през порива на сетивата. И така, това всъщност вече не е избор за ниша. Той има малко повече цел във формация.”

Наслаждавах се на краткото време, в което успях да играя като Sens. Подобно на оператора на Y7S1, Азами, Sens е в състояние да трансформира бойното поле по интересни начини, нарушавайки дори най-внимателно изготвените планове, като създава стена навсякъде. Повечето джаджи на Operator се поставят или задействат и това е всичко – или се отдалечавате от тях и те си вършат работата, или това е еднократна употреба. Но Азами и Сенс използват джаджи както с незабавно, така и за секунди въздействие, като гарантират, че могат да бъдат усетени от множество членове на двата екипа – и двамата оператори въведоха съображението, че всяка линия на зрение, на която сте могли да разчитате в продължение на години, сега може внезапно да бъде взета от вас по всяко време. Това може да унищожи всякакъв вид стратегия.

Добавянето на Sens, подобно на Azami, трябва да помогне за разклащането на отдавна установени стратегии в Siege, насърчавайки повече възможности, където печелившият екип е съставен от тези, които могат да мислят по-добре и да се адаптират към променящата се ситуация. , а не от която и да е страна. има по-опитни играчи. Това не означава, че мисля, че Операторите от година 6 бяха лоши, но що се отнася до Siege, Операторите от година 7 са (засега) от типа, от който бих искал да видя повече.

„Мисля, че 7-ма година ще има творчески трикове, които ще позволят на играчите да изразят себе си много повече“, дразни Лакомб.

Като цяло има какво да очакваме с нетърпение, когато става въпрос за Siege Y7S2. И докато дългогодишните играчи на Siege вероятно ще оценят новите Fire Range и Sens, мисля, че тези допълнения представляват още по-идеално привличане както за нови, така и за стари играчи. Година 7 бързо се очертава като страхотна година за Siege, със солиден Сезон 2 след страхотен Сезон 1. Все още няма признаци от онези закачки в играта, които отчаяно искам да чуя, но има още много, които да задържат хората, докато чакат .

Очаква се сезон 2 на Rainbow Six Siege, година 7, да стартира през юни.

GameSpot може да спечели комисионна от оферти на дребно.

Add Comment