AT&T и Google обсъждат своето партньорство за облачни игри и бъдещето на стрийминг на игри

AT&T си партнира с Google и 505 Games, за да предложи на клиентите безплатен достъп до една от най-добрите игри през последните години, Контрол: Ultimate Edition. Повече подробности, както и моите впечатления от преживяването можете да намерите тук:

ПОВЕЧЕ FORBES„Control“ вече може да се играе безплатно на мобилни устройства, ако сте клиент на AT&T

Ако имате абонаментен план на AT&T, можете да играете Контрол сега на вашия компютър, телефон или таблет. Той се захранва от Immersive Stream for Games, B2B версия на технологията, която захранва Stadia. Google лицензира технологията на други компании. Неговите партньори могат да поставят собствена марка в своите предложения за облачни игри.

Преди Контролирайте Ultimate Edition стартирах днес, зададох няколко въпроса за проекта на хора от трите участващи компании. Следват моите въпроси и техните отговори, леко редактирани за дължина и яснота.

Първият набор от отговори идва от Дов Зимринг, продуктов мениджър в Immersive Stream for Games.

Има ли големи разлики между технологията, използвана за потапящо стрийминг за игри и Stadia?

Не. Всъщност, първата платформа, която използва Immersive Stream за игри, беше Stadia, която продължава да я използва, за да предоставя нови функции на разработчиците, издателите и геймърите на Stadia.

С днешния старт на Контролирайте Ultimate Edition, можете да видите как Immersive Stream for Games захранва цикъл на игра за AT&T, много подобен на това, което Stadia предлага на своите партньори разработчици. Със силата на облака е толкова лесно, колкото щракване във вашия браузър или докосване на телефона ви, за да получите достъп до пълни AAA игри – и именно тази откриваемост за геймърите прави прехода по-лесен от всякога към облачни игри.

Какво означава това стартиране за Google? Защо това е важно за отбора?

Това стартиране е голямо потвърждение за Immersive Stream for Games. Това представлява продължаващо сътрудничество с AT&T като негов първи клиент, особено след публичното разкриване на Immersive Stream for Games миналия март. Нахранете лауреата Контролирайте Ultimate Edition от 505 Games с поддръжка на геймплей на смартфони и таблети, това стартиране помага да покажем възможностите, които създаваме за издатели, които се интересуват от доставянето на свои собствени AAA игри директно на потребителите на всяко устройство.

ПОВЕЧЕ FORBESGoogle представя своята B2B платформа за облачни игри, създадена със Stadia Tech

Какви са целите на това партньорство с AT&T и 505 Games?

Работейки с AT&T и 505 Games, ние поставихме за приоритет да се уверим, че и двата екипа разбират как да свързват точките в Immersive Stream for Games SDK. Инструментите, първоначално разработени за партньорите на Stadia, сега също помагат за ускоряване на клиенти като AT&T чрез използване на Immersive Stream for Games за бързо стартиране и стартиране на играта, създаване на отдалечени демонстрации, достъпни за множество организации, и тестване на нови терминали за смартфони и таблети от AT&T.

За издателите в бранша знаем, че разходите за носене на платформата могат да бъдат голямо препятствие. Ето защо ние инвестирахме в разработването на инструменти за минимизиране на разходите за инженерство и времето за стартиране – така че вместо месеци, може да отнеме на играчите седмици, за да влязат в играта. Това беше основна цел за нашия екип и ние сме щастливи, че го изпълнихме тук.

[Note: You can read more about Google’s efforts to make it easier for developers to port their games to Stadia here.]

ПОВЕЧЕ FORBESGoogle прави прехвърлянето на игри в Stadia по-лесно за разработчиците

Можете ли да хвърлите малко светлина върху бъдещето на потапящия стрийминг за игри? Има ли други текущи партньорства с други компании, които искат да използват технологията?

След разкриването на Immersive Stream for Games на срещата на Google for Games Developer Summit през март, видяхме голям интерес от големи и малки студия в индустрията чрез нашата форма за интереси. Докато тези дискусии продължават, можете да очаквате скоро да видите нов клиент за потапящ поток за игри.

Бъдещето на Immersive Stream for Games се основава на способността ни да предоставяме на студиата силата и гъвкавостта да доставят игрово съдържание от всякакъв вид директно на своите играчи. Може да са пълни игри като Контролирайте Ultimate Edition и Батман: Arkham Knight които AT&T предлага днес, или може да предложи пробни версии, демонстрации, добавки, абонаментни пакети – дори цели витрини. Вълнуващо е да си представите бъдещите възможности тук – и още повече да участвате в тяхната реализация.

Ето въпросите, които зададох на AT&T, заедно с отговорите от Матю Уолъс, помощник вицепрезидент на 5G продукти и иновации.

Какви са целите на AT&T за своите инициативи за стрийминг в облак?

Нашата цел е да разберем мрежовите нужди на тези игрови платформи, така че AT&T 5G да може да предостави най-добрата услуга на крайния потребител. Ето защо си партнираме с големи играчи в игралната индустрия, за да проучим как 5G технологията може да се използва за подобряване на изживяването на потребителите в облачните игри.

Ние активно тестваме всичко – от изискванията за латентност до последователността на скоростта, която може да повлияе на производителността ви в движение.

Защо това стартиране е важно за AT&T?

Това стартиране е важно за нас, защото предлагаме на нашите клиенти игри без триене. И като направим игрите с кликване за игра достъпни за първи път на мобилни устройства, ние също можем да покажем силата на нашата мрежа. Това е така, защото вече не устройството на геймъра върши тежката работа, а мрежа като AT&T 5G, осигуряваща последователна свързаност и висока производителност, които са от съществено значение при игра на AAA игри.

Освен това сдвояването на нашите страхотни умове с водещи в индустрията хора ни помага да отговорим на нуждите на тяхната мрежа и да движим индустрията напред. В бъдеще си представяме, че издателите могат да използват комбинацията от 5G свързаност и технология за стрийминг в облак, за да предложат пробни сесии за четене директно от резултат от търсенето. Това дава възможност на играчите да опитат, преди да купят. Ако продължат с покупката, техният напредък може да бъде запазен в облака, за да могат да продължат откъдето са спрели в изтеглената версия.

Защо това стартиране е важно за клиентите?

Това е важно за нашите клиенти, защото премахваме бариерите за тях. С това стартиране ние за първи път предлагаме достъп с щракване за игра на мобилни устройства, без изтегляния, без абонаменти, без допълнителни разходи и не се изисква хардуер за игри. Те могат да скочат в пълната игра на хитовото заглавие точно сега на устройствата, които вече притежават, включително смартфони и таблети. За клиентите с AT&T 5G, те ще се насладят на ниското забавяне, по-бързо време за пинг и по-висок капацитет, които геймърите жадуват.

Колко време това Контролирайте Ultimate Edition бъдете достъпни за клиенти на AT&T за стрийминг?

Това е временна оферта.

Защо беше Контролирайте Ultimate Edition избран за това второ стартиране?

Контролирайте Ultimate Edition е любимец на феновете с множество награди в индустрията. Той има динамична история и авангардни графики, които могат да демонстрират синергията на облачно базирано изобразяване, комбинирано със силна мрежа. Искаме да дадем на нашите клиенти вкус на високопроизводителни игри, които Контролирайте Ultimate Edition може да доставя без скъпо оборудване или откриване на сметка. И преди всичко възможността да изпитате всичко това в движение чрез AT&T 5G.

AT&T тества ли геймплей на 4G LTE?

да.

Как се представя в сравнение с 5G връзките?

Клиентите с AT&T 5G може да изпитат по-малко забавяне и по-малко заекване в сравнение с 4G LTE. Той осигурява бързо време за пинг, надежден стрийминг и по-последователна производителност на мрежата, необходими за игри днес и утре.

Можете ли да споделите подробности за това колко клиенти са играли Батман: Arkham Knight след предишното стартиране?

Десетки хиляди наши клиенти са се насладили на Батман: Arkham Knight опит вече.

Можете ли да споделите информация за това колко време хората го играят (дори като процент)?

Имахме по-високо от очакваното средно време за игра със значителен брой играчи, които играха цялата игра от началото до края. Очакваме с нетърпение повече клиенти да се наслаждават сега, когато и двете игри са налични на мобилни устройства.

Последният набор от отговори идва от Шарлот Бавистър, ръководител на партньорства и маркетинг, първа страна в 505 Games.

Как 505 се включи в този проект?

Вече имахме силна съществуваща връзка с Google чрез интегрирането на селекция от 505 заглавия на платформата Stadia. Работата по този проект с тях се чувстваше като естествена следваща стъпка в отношенията ни. Google имаше вече съществуваща връзка с AT&T и улесни въвеждането, за да ни помогне да предоставим това уникално изживяване на клиентите.

Което прави Контрол добър избор за облачна стрийминг игра?

Контролирайте Ultimate Edition съчетава награден, богато подробен разказ за един играч с реалистични визуализации. Затова е важно, независимо на каква платформа играят хората, те могат да го правят с увереност. AT&T разбира това поточно предаване Контролирайте Ultimate Edition ще направи страхотна витрина за този тип игрово изживяване. Облачният стрийминг на AT&T позволява Контролгеймплей, за да съществува в движение, без да се компрометира необходимата високопроизводителна игра. Това е идеалната комбинация от разказване на истории и технологии, работещи в унисон.

Защо това стартиране е важно за 505?

Контрол е вече носител на награди заглавие и за 505 е важно да търси нови и вълнуващи начини за популяризиране на нашето портфолио от игри и да разшири броя на платформите, на които играчите могат да изпробват нашите заглавия. Имайки Контрол достъпно чрез AT&T е важно, защото показва не само, че високопроизводителните игри могат да съществуват далеч от ограниченията на скъпите технологични настройки, но че игрите, богати на разказ и обхват, могат уверено да съществуват на мобилни устройства.

Какво се надява 505 да спечели от това партньорство?

Ако AT&T може да помогне да покаже на хората, че любимите им игри 505 могат да се играят безпроблемно по нови и вълнуващи начини, това е огромна печалба не само за AT&T и 505 Games, но и за самите геймъри. Разширяването на аудиторията и превръщането на игрите в актуални, като играете на устройство, в движение е знак за това докъде са стигнали технологиите.

.

Add Comment