MultiVersus Hands-On: изненадващо вкусно, ангажиращо и сложно

Прекарах няколко дни в игра на ранна версия на MultiVersus, следващият боен платформинг с герои като Батман, Бъгс Бъни, Аря Старк от Игра на тронове и Шаги от Скуби-Ду. Не знам защо тези герои се бият, но искам още.

MultiVersus е халюциногенна яхния от имоти на Warner Bros., които включват HBO Originals; класически и модерни карикатури; и DC страната на комиксите за супергерои. Ако успеете да преодолеете абсурда Аря да си партнира с Tom & Jerry, играта има какво да хареса. (И ако искате да се потопите с главата напред в този абсурд, просто погледнете играта първи кинематографичен трейлър.)

След игра ще имате възможност да играете отново с опонента си в best-of-3.

Екранна снимка/Адам Бенджамин

Подхождах към MultiVersus със скептицизъм. В най-добрия случай съм обикновен играч на бойни игри и обикновено се връщам бързо към нови бойни игри, защото механиката и трудността се чувстват извън обсега.

Вместо това за по-малко от седмица MultiVersus ме накара да искам да се занимавам повече с бойни игри.

MultiVersus геймплей: Познат, но нов

Основният геймплей на MultiVersus ще се почувства познат на всеки, който някога е играл Super Smash Bros. Бойците натрупват щети по време на мача и първият отбор, който извади опонентите си от картата четири пъти, печели. Колкото повече щети нанесете на играч, толкова по-лесно е да го съборите на сцената.

Но мачовете на MultiVersus се чувстват различни от другите платформени бойци. От една страна, границите на картата са ясно дефинирани – ако докоснете зигзагообразния черен контур, вие сте нокаутирани. Знаете точно колко далеч трябва да хвърлите някого за нокаут, което насърчава играчите да напуснат агресивно сцената, за да си осигурят нокаут.

Някои способности на героите също имат охлаждане, което означава, че трябва да изчакате известно време, преди да можете да ги използвате отново. Играчите трябва да бъдат стратегически стратегически, когато изпълнят тези мощни ходове, за да не преминават на охлаждане, когато имате най-голяма нужда от тях.

MultiVersus също предлага бонуси за герои, малки подобрения, които се отнасят за вас или вашия екип. Играчите могат да използват тези предимства, за да персонализират начина, по който техните герои играят – по-агресивни, по-строги и т.н.

Всички тези елементи се смесват, за да създадат забавна игра от самото начало.

Меню в играта, показващо предимства, които могат да бъдат оборудвани

Играчите могат да оборудват едно характерно предимство и три предимства от нападателни, отбранителни и полезни категории.

Екранна снимка/Адам Бенджамин

Разработване за хора от различни среди

Говорих с Крис Уайт, технически директор и съосновател на разработчика на MultiVersus Player First Games, по време на разговор в Discord. Той говори за играта с истинска страст – същата страст, която ще откриете във всеки детайл от изкуството и звуковия дизайн на играта. Когато Уайт ми разказа за идеите и процеса зад играта, видях, че по-голямата част от моя опит в играта MultiVersus е внимателно изработен от разработчиците на играта.

Уайт каза, че играта е предназначена за новодошли и опитни бойни играчи, целящи продукт, който е лесен за вземане и труден за овладяване.

За опитните играчи Уайт каза: „Мисля, че опитът 2v2, ако сте готови да го опитате, ще се почувства свеж и нов“, предлагайки нов начин за ангажиране с жанра, като същевременно предлага „тонове дълбочина и много майсторство“. (Можете да видите как изглежда играта в ръцете на професионални играчи тук.) За играчи, които са били по-нови в бойния жанр, или играчи, които не са могли да влязат в бойци преди, Player Team First се опита да състави игра, която накарайте хората да инвестират, като премахнете бариерите за игра и дадете на хората причина да се придържат към нещата, като научават нещо всяка игра.

Всъщност точно това беше моят опит. След първия ми ден в играта продължих да мисля за способностите на героя и работата в екип.

Прекарах дузина мача, опитвайки се да намеря най-доброто използване на способността за защита на боговете на Wonder Woman, която изчиства дебафите и осигурява щит на нея и нейния съюзник с цената на доста продължително охлаждане. . В началото ли на играта, позволявайки на отбора ми да стане агресивен? Използвам ли го за почистване? Или да го запазя за ситуации с висок риск, като например когато съотборникът ми е на ръба на сцената и има опасност да бъде нокаутиран?

Wonder Woman защитава Аря, използвайки специална способност

Иконите под увреждане на персонажа представляват способности при охлаждане.

Екранна снимка/Адам Бенджамин

Крайният отговор е, че е ситуативно, но всеки мач ми дава малко повече представа за тези ситуации. Бях очарован от този стратегически елемент на играта – как способностите, привилегиите и комбинациите на отбора се вписват заедно. Той добавя слоеве към дългогодишната стратегия за бойни игри „Какъв е мачът ми срещу този герой и как трябва да играя съответно?“

Уайт каза също, че балансът е важен за целостта и здравето на играта и че екипът на Player First Games непрекъснато балансира играта, за да се увери, че няма да се чувства остаряла и играчите да не се объркат. Не се намирайте в ситуация, в която чувстват, че трябва да изберат герой, за да спечелят. Разработчиците разглеждат процента на печалба при различни нива на опит и ги комбинират с други показатели като обратна връзка с играчи на високо ниво и вътрешни турнири, за да определят къде трябва да направят промени.

„Изцяло ново измерение на сцената на бойните игри“

Най-голямото предизвикателство за MultiVersus ще бъде да се откроят в претъпкан жанр с много лоялни фенове на техните игри. Попитах Уайт къде се надява MultiVersus да се впише и къде се надява да се открои от това състезание.

„Едно от нещата, които представяме на масата, е кооперативният екипен характер на играта 2v2“, каза той. „Смятаме, че това внася изцяло нов елемент в жанра на бойните игри да научите своя съюзник, да се научите да използвате синергични движения със съюзниците си“, което добавя допълнителен слой стратегия към механиката на бойната игра. Уайт се надява, че играта 2v2 ще разшири и разшири аудиторията за бойни игри. Пуристите все още ще имат опцията за битка 1 срещу 1, а Chaos Goblins ще могат да се насладят на безплатни мачове за четирима играчи. Но MultiVersus е изграден около основния режим на игра 2v2.

MultiVersus също така разполага с креативни подходи към играта, които се чувстват уникални за бойна игра, която според Уайт е една от най-добрите изненади в разработката. Като пример той посочи Велма от Скуби-Ду. В анимационните филми Велма не е боец. Той е усърден книжен червей и гений за наблюдение. MultiVersus някак си намира начин да представи това в играта: Велма не се бие с Батман със силни удари и ритници. Вместо това тя използва нервите и ума си, бомбардирайки го с химия, математика и идеи. По пътя тя ще събере улики, които в крайна сметка ще й позволят да разреши мистерията кой стои зад маската и да се обади на полицията, за да залови противника си.

Велма отблъсква Батман с балон с реч

Креативният дизайн на героите помага на MultiVersus да се откроява от другите бойци.

Екранна снимка/Адам Бенджамин

Това е странно и забавно и с перфектен характер.

И все пак нищо от това наистина не предава абсурдната радост на MultiVersus. Странното удовлетворение от това, че кучето Джейк нокаутира Супермен и вижда “Това е, хора!” изскачащ прозорец, където мъжът от стомана току-що загина. Малко вероятното удоволствие от това, че Велма се обедини с Батман, за да сформира екип от най-великите детективи в света. Всичко в играта щрака заедно с изумително щракване и ме остави да не желая да напусна играта.

Влязох скептично, но сега нямам търпение да видя къде отиваме.


Сега свири:
Виж това:

Битките с мечове са най-добрата част от Switch Sports


8:14

Add Comment